Baca Novel Isteri Separuh Masa Dari Suri Ryana - Qiss.me

Baca Novel Isteri Separuh Masa Dari Suri Ryana

Baca Novel Isteri Separuh Masa Dari Suri Ryana Secara Online. Isteri Separuh Masa merupakan drama adaptasi novel karya Sharifah Nurilyana Syed Fesal yang menggunakan nama pena Suri Ryana dalam bidang penulisan. Isteri Separuh Masa hasil tangan yang kedua selepas MAID. Novel setebal 551 muka surat cukup menghiburkan kepada sesiapa yang mengikuti novel ini. Drama Isteri Separuh Masa menyaksikan gandingan Aiman Hakim Ridza dan Emma Maembong sebagai peneraju utama. Drama arahan Micheal Ang. Nantikan drama ini di Astro Ria menggantikan drama Suamiku Encik Sotong.

Panduan Lulus Cemerlang MUET! Klik Disini!Novel Isteri Separuh Masa 
Anda boleh membaca novel Isteri Separuh Masa ini secara online. Novel ini mengisahkan Medina Izwani anak angkat kepada keluarga Dato Abdullah dan Datin Aliyah. Kerana tidak mahu kehilangan dan terlalu sayangkan Medina Izwani Nenek menjodohkan Nazrin Shah anak Dato’ Abdullah sebagai pasangan hidup. Oleh kerana tidak mahu dikatakan tidak mengenang budi Medina Izwani menurut sahaja cadangan nenek. Tetapi tidak pada Nazrin Shah. Nazrin menganggap Medina Izwani sebagai musuh kerana Medina Izwani pernah memberitahu keluarga angkatnya kecurangan kekasihnya Zita hingga keluarga Nazrin melarang perhubungan itu. Sejak itu perang dingin berlaku diantara Medina dan Nazrin tak pernah surut. Nazrin akur untuk berkahwin dengan Medina Izwani kerana kesihatan nenek.

Hidup Medina menjadi huru hara bila Nazrin menjadi tutorial dalam salah satu subjek yang diambil. Watak Megat Shasril, Alif, Zafril adalah memangkin dalam kesinambungan cerita antara Medina dan Nazrin.

ISTERI SEPARUH MASA
EPISOD : 20
TARIKH :16/3/ 2015
SIARAN : Astro Ria & Maya HD
NOVELIS : Suri Ryana
PENGARAH : Micheal Ang
PELAKON : Aiman Hakim Ridza, Emma Maembong, Ziha, Ayda Jebat, Sharifah Shahora, Erwin Dawson, Mahmud Ali Bashah, Normah Damanhuri, Lia Natalia, Natasha Elyzza, Ziha, Nadya Syahera, Syafiq Kyle

WATAK PELAKON
Aiman Hakim Ridza sebagai Nazrin Shah
Emma Maembong sebagai Medina Izwani
Syafiq Kyle sebagai Zafril
Ziha sebagai Husna
Anda boleh membaca novel Isteri Separuh Masa ini secara online dengan mengklik link di bawah ini

        
Novel Isteri Separuh Masa Online
Bab [1] 
[1a] 
[2] 
[3] 
[4] 
[5& 6] 
[7] 
[8] 
[9] 
[10]

[11] 
[12] 
[13] 
[14] 
[15] 
[16] 
[17] 
[18] 
[19] 
[20] 
[21,22, 23 & 24]

Artikel terkait

0 Orang Menanggapi Artikel "Baca Novel Isteri Separuh Masa Dari Suri Ryana"

Post a Comment