Baca Novel M.A.I.D Karya Suri Ryana Secara Online - Qiss.me

Baca Novel M.A.I.D Karya Suri Ryana Secara Online

Baca Novel M.A.I.D Karya Suri Ryana Secara Online. Drama terbaru M.A.I.D lakonan Zul Ariffin dan Ayda Jebat bakal menemui penonton di Astro Ria dan Astro MAYA HD setelah tamatnya drama Isteri Separuh Masa minggu ini. Drama MAID diadaptasi dari Novel pertama karya Suri Ryana atau nama sebenarnya Sharifah Nurilyana Syed Fesal. Novel setebal 753 muka surat ini telah terpilih sebagai Pemenang ANUGERAH PILIHAN PEMBACA POPULAR BERITA HARIAN 2012. 

Sinopsis Ringkas Drama M.A.I.D Astro
MAID mengisahkan seorang gadis bernama Noorul (lakonan Ayda Jebat) bekerja sebagai pembantu rumah di rumah majikannya Harris Tan Sri Hamdan (lakonan Zul Ariffin). Harris, seorang jejaka yang kacak dan kaya serta berkerjaya namun sikapnya yang cerewet sering membuatkan Noorul rasa sakit hati. Dan kerana itu juga Noorul menggelarnya Mr. F (fussy) si cerewet tahap gaban.

Baca Novel M.A.I.D Online
Fitnah yang melanda menyebabkan Noorul dan Mr. F terpaksa dinikahkan. Noorul terpaksa berhadapan dengan Puan Sri Kirana yang enggan menerimanya sebagai menantu, Elisa - perempuan 'plastik' yang tergedik-gedik memburu cinta Mr. F. Nurina iaitu bekas kekasih Mr. F dan si petualang yang mengharu-birukan hidupnya. 

Dapatkan novel M.A.I.D karya Suri Ryana terbitan Kaki Novel di pasaran jika anda ingin tahu kisah selanjutnya. Harga novel M.A.I.D adalah Semenanjung (RM26), Sabah / Sarawak (RM29)

BACA NOVEL M.A.I.D SECARA ONLINE

Bab 1 
Bab 2
Bab 3
Bab 4
Bab 5
Bab 6, 7 & 8
Bab 9 & 10 

Artikel terkait

0 Orang Menanggapi Artikel "Baca Novel M.A.I.D Karya Suri Ryana Secara Online"

Post a Comment