Jorge Pereyra Diaz Bakal Kembali Semula Ke JDT - Qiss.me

Jorge Pereyra Diaz Bakal Kembali Semula Ke JDT

Jorge Pereyra Diaz Kembali Semula Ke JDT. Berita baik buat peminat pasukan JDT yang merindui kelibat penyerang berbisa mereka Jorge Pereyra Diaz, FB Johor Southern Tigers memaklumkan yang Pereyra Diaz akan kembali menyarung jersi Johor Darul Ta'zim untuk membantu dalam kempen Piala AFC 2015. Diaz yang akan memperkuatkan barisan serangan JDT, dijangka tiba di Johor pada hari Selasa ini. 

Kontrak beliau bersama JDT untuk Liga Malaysia pula akan disambung kembali untuk satu setengah tahun mulai Disember 2015 hingga 2017 selepas beliau kembali dipinjamkan ke Liga Perancis dan Amerika. Semoga kehadiran penyerang muda yang berkaliber ini akan memantapkan lagi jentera serangan pasukan. Luaskan Kuasamu Johor!
Jorge Pereyra Diaz  JDT
---------

THE RETURN OF THE ASSASSIN
Jorge Pereyra Diaz will return to help Johor Darul Ta'zim in the 2015 AFC Cup campaign. Diaz, who will strengthen JDT's attacking department, is expected to arrive in Johor on Tuesday. His contract with JDT for the M-League will be renewed for one-and-a-half years from December 2015 to 2017 after his loan to the France and American League . May his return inspire the team to greater heights. Luaskan Kuasamu Johor!

Jorge Pereyra Diaz Bakal Kembali Semula Ke JDT


Artikel terkait

0 Orang Menanggapi Artikel "Jorge Pereyra Diaz Bakal Kembali Semula Ke JDT"

Post a Comment